29 март 2018


10 коментара:

Svetlana је рекао...

Ubij Irca (ušij srca)

Бранислав Никић је рекао...

Da!

IlijaO је рекао...

Nije neka pozitiva!

Pero је рекао...

Onda ubij Srba

Milan Žarkovački је рекао...

:-D

Nedjeljko Nedić је рекао...

Film se tako zove.

Бранислав Никић је рекао...

Ubij Irca (Kill the Irishman, 2011) - Film - MojTV
Film snimljen po istinitoj priči o mafijašu irskog porijekla Dannyju Greenu.

''Ubij Srba'' mi nije poznat kao film, već kao skandiranje nekih navijača, a i da postoji, sigurno ga ne bih objavio, kao ni bilo koji drugi naziv uvredljiv za bilo koga.

Milan Žarkovački је рекао...

Bane, vrlo lepo si to objasnio i - nadam se - otklonio (bar) pomalo mučan utisak koji je ostavila, u suštini duhovita, Perina primedba; zahvaljujem ti zbog toga (jer je sve počelo od rebusa čiji sam ja autor). Nije mi ni na kraj pameti bila mogućnost koju je on izneo. I, eto, zanimljivo je - i bolno - kako se drastično promeni smisao zamenom jednog naroda drugim. Ali, ta tema, naravno, nije za enigmatski blog.

Анониман је рекао...

Ispričavam se na gluposti koja je u originalu trebala ići s uMij ali tko će mi sad vjerovati. Valjalo bi napisati, pročitati, pa tek onda poslati. Pozdrav svima!

Milan Žarkovački је рекао...

E sad je sve umiveno, hvala, Pero! Još jedna mogućnost. Još me je čudila ta prijava, tj. to što komentar nije napisan anonimno sa potpisom u tekstu.