18 јануар 2018

OBJAŠNJENJE

Ova dva Momirova rebusa sam mogao da predstavim na sasvim uobičajen način, postavljanjem slika jedne do druge. Kada sam tražio odgovarajuću pozadinu da malo ulepšam vizuelni izgled, sinula mi je ideja da pojmove predstavim u gomili drugih, kao u popularnim igricama, u svetu poznatim kao ''hidden object''. Vaš zadatak je da u gomili predmeta prepoznate četiri koje sam dodao na gotovu ilustraciju i nisam se trudio da ih previše sakrijem (postavka je tu da vam malo olakša), a zatim rešite rebus.

4 коментара:

Dejan Minić је рекао...

Sjajno, Bane, svaka čast! Baš mi se dopada ideja i sigurno ću je primeniti u svojoj praksi.

Slično rebusu sa pomešanim ilustracijama, ovakav način donekle otežava rešavanje, ali daje dodatnu draž prilikom rešavanja.

IlijaO је рекао...

Eto, Dejane, kako isto mislimo, jer,kad riješih onaj donji rebus, napisah u komentaru :"Zanimljiva ideja, a po meni, ovakav prikaz daje dodatnu draž"!

Бранислав Никић је рекао...

Drago mi je da vam se ova ideja sviđa, pa ću je koristiti s vremena na vreme.

Dejan Minić је рекао...

IlijaO, veliki ljudi isto misle, hahaha, šalim se:)

Evo slažem se i sa Banetom da ne treba preterivati sa forsiranjem ove ideje, nego dozirano, s vremena na vreme je koristiti.