13 август 2017

NAJREBUS JULA

U prvoj fazi glasanja bilo je dosta ujednačenih rebusa, a i razlika u broju bodova između prvog i desetog je bila samo 3 boda. U drugoj fazi se jedan rebus izdvojio od ostalih i na kraju osvojio čak 8 bodova više od svog najbližeg pratioca. To je rebus Čedomira Jelića sa rešenjem: alat kaska putićem (alatka s kaputićem). Još jedna u nizu Čedinih sjajnih ilustracija, kao i odlična kombinacija postavke i rešenja, čestitam. Na drugom mestu je moj rebus, a na trećem još jedan Čedomirov rebus. Mojom greškom, prilikom upisa bodova koje je poslala Svetlana, Momir Vučenović je bio drugi, ali ispravkom bodova on je pao na četvrto mesto. Izvinjavam se svima za ovaj propust, jer sam tabelu radio kasno sinoć po povratku sa dugog puta pa je umor učinio svoje.





5 коментара:

IlijaO је рекао...

Ipak je Momir zasluženo drugi! Od mene je dobio skromnu "jedinicU"! Krivo je dodijeljena nekom drugom!

Бранислав Никић је рекао...

Svetlana mi je javila da sam pogrešno upisao njene bodove, pa sam tabelu ispravio i ona sada izgleda ovako:

Svetlana је рекао...

Pošto je prvo mesto sada već sigurno, onda ću čestitati Čedomiru. Za pobednički rebus mogu reći da je izuzetno sladak rebus. :)

IlijaO је рекао...

Bane, pogledaj moj mail sa glasovima!

Бранислав Никић је рекао...

Ispravljeno, srećom bez uticaja na redosled.