21 август 2017


5 коментара:

Svetlana је рекао...

Prijeti Mario idiotima (prije tima Rio i dio tima)

Ovo je bila prava glavolomka :)

Бранислав Никић је рекао...

Bravo za tačno rešenje. Vidi se da se Svetlana odmorila od Susreta.

Svetlana је рекао...

11 sati spavanja čini čuda. :D

Juče sam bila već potpuno iscrpljena. Šta bi tek bilo da sam morala još i da putujem? Sad u potpunosti razumem Iliju Đ. zašto nije hteo da dođe, mada se pomalo i ljutim na njega jer ga nisam mogla upoznati. :)

Rešad Besničanin је рекао...

Pozdrav Ceci. Upoznaćeš Iliju, uslov je da dođeš i sledeće godine na SES koji će biti bliže i meni i Đurkoviću - u IVANJICI.

Svetlana је рекао...

Rešade, pa to mi je baš blizu. Udaljenost od svega 400km, tj. otprilike pola sata putovanja. Samo trepnem i već sam tamo. :)))