02 фебруар 2017


12 коментара:

IlijaO је рекао...

NADA S CIMEROM !

Бранислав Никић је рекао...

Da!

Бранислав Никић је рекао...

Rebus je rešen, ali ostaje pitanje gde je ova slika napravljena i da li se Slavko dugo bavi ovim sportom :))

ESSA је рекао...

Moglo bi NADA S CIMERIMA (na dasci Merima -NJEGOMIR)! :)

Анониман је рекао...

Ово је, дакако, много боља варијанта!
Никола

Milan Žarkovački је рекао...

Meni je ta varijanta mnogo bolja od ove.

Бранислав Никић је рекао...

Ubaciću Ejubov rebus kao reagovanje.

Ilija Đurković је рекао...

Rebus NADA S CIMERIMA već objavio Čedomir Jelić u junu 2013.godine.
Bio mi je poznat, i provjerom u bazi sam ustanovio da je objavljen. Imamo Bazu, a koristimo je...

Ilija Đurković је рекао...

* ... a NE koristimo je! :)

Milan Žarkovački је рекао...

Da se bar malo opravdam: Gledao sam u bazu, ali u onu od pre nedelju dana, a ovaj predloženi je upisan tek u najnoviju.

Milan S. је рекао...

Ljudi popunjavaju bazu rebusa i koriste je za proveru... u kakvom sam se to alternativnom univerzumu probudio? :)

Bud је рекао...

O tempora, o mores! :)