24 мај 2016


7 коментара:

Milan Žarkovački је рекао...

Prost ukor Setu

Luka је рекао...

Milane, mislim da je ...zetu:

(Alain) Prost u korzetu

Milan Žarkovački је рекао...
Аутор је уклонио коментар.
Milan Žarkovački је рекао...

I ja mislim.

Анониман је рекао...

U Feniksu 485 objavljen je Krakerov rebus Gabin ukor zetu (Gabin u korzetu). Ništa, onako samo da se zna. Pozdrav rebusoljupcima, Pero

Bud је рекао...

Taj mi broj nedostaje u kolekciji :):)

Бранислав Никић је рекао...

Pitanje je da li je i Kraker bio prvi koji je objavio ideju sa korzetom? Ja sam imao neku verziju pre dosta godina, koje se sada ne mogu setiti, ali je na slici bila neka devojka i imao sam dopisana slova. Ako se setim ili je nađem u arhivi, objaviću je. Kako god bilo, ova Budimirova verzija nije nigde objavljena i bolja je od Krakerove, jer u rešenju ne sadrži ni jedno ime.