21 март 2016


9 коментара:

Miroslav Cvetković је рекао...

"Ne klepeći nanulama"

Бранислав Никић је рекао...

Tačno!

Milan Žarkovački је рекао...

Zanimljiva realizacija. Na ideju da napravim rebus sa tim rešenjem i sa pećima došao sam još davno, pre nego što sam i mislio da bih mogao i jedan drugi rebus da napravim. Ali koristio sam, sad zastarele, apostrofe. Naravno, onda nisam imao pojma da postoje umetaljke. Kasnije sam preoblikovao ideju i na TIO je objavljen taj rebus: http://enigmatikatio.blogspot.rs/2015/09/rebusanje-1741.html

Svetlana је рекао...

Milane, nisam se sećala da si ti nedavno objavio rebus sa ovim rešenjem. Ja uvek pre ilustriranja proverim postavku na guglu, da li je već nešto slično bilo, ali u ovom slučaju, pošto su nam postavke totalno različite, nisam dobila nikakve rezultate koji bi ukazali na poklapanje. Izvini, nisam namerno. :)

Milan Žarkovački је рекао...

Svetlana, ukrala si mi misao! :-)

Da li ti u Gugl uneseš frazu? Ako da, onda nije čudo što ti Gugl ne nađe, pošto rešavači često upisuju samo rešenje, bez fraze. Ja radi provere unosim rešenje, ali ni onda Gugl nije pouzdan. Eto, npr., ni ovaj moj rebus neće da nađe kad unesem "rebus nanulama", izbaci razne druge stvari.

Svetlana је рекао...

Čitavo rešenje ili frazu - nikad, obično samo ključne reči ideje proveravam na Guglu i u bazi rebusa. Tako pokušavam da izbegnem i sličnost rebusa.

Бранислав Никић је рекао...

Pošto ste mlađi i po godinama i po enigmatskom stažu, samo da vam kažem da je slična ideja već odavno objavljena, a koliko se sećam bila je još jedna verzija sa istim rešenjem. Pošto je Svetlana jako lepo ilustrovala ovaj rebus (mnogo lepše nego njeni prethodnici) i kako sam siguran da nije mogla znati da je rebus odavno objavljen, odlučio sam se da ga objavim. Uz sve to, postavka je malo drugačija od ostalih. Kako je izgledao originalni rebus objavljen pre 30-ak godina, videćete u subotu u rubrici ''Vremeplov''.

Gojko је рекао...

Koliko pamtim da je u Džokeru davno bio rebus sa rješenjem NE KLEPEĆI NANULAMA, a postavka,sa izmjenom bi...NIKLE PEĆI NA NULAMA

Бранислав Никић је рекао...

To je taj!