01 јануар 2016


SREĆNA VAM SVIMA NOVA 2016. GODINA!

11 коментара:

Svetlana је рекао...

Tebi Branislave, svim autorima, rešavačima i posetiocima bloga, želim srećnu Novu 2016. godinu!
Izuzetno mi je drago što sam pronašla ovako miroljubivo i pozitivno mestašce na internetu, koje ne samo da mi omogućava da zadovoljim svoju strast za rešavanjem rebusa, nego mi je pokazalo da se isto toliko može uživati i u njihovom kreiranju.

Pošto sam ovde ja verovatno najneozbiljniji član, volela bih još da dodam, da se nadam da nikome ne idem (previše) na živce sa svojim komentarima. 😁

Dragiša је рекао...

Bane. želim ti srećnu i uspješnu Novu godinu !

Naravno, puno sreće i zdravlja želim svim prijateljima, ljubiteljima rebusa !

Бранислав Никић је рекао...

Hvala Svetlani i Dragiši, a što se tiče neozbiljnosti, ona je čak i poželjna.

Milan Žarkovački је рекао...

Srećna nova godina ljubiteljima rebusa i od mene!

Miroslav Cvetković је рекао...

Mnogo izvrsnih rebusa i u ovoj godini, a glogogazdi, saradnicima i posetiocima bloga svako dobro!

Dejan Minić је рекао...

Banetu i svim posetiocima bloga, kao njihovim porodicama, želim sve najbolje! Srećna Nova godina!

IlijaO је рекао...

Pridružujem se ( i zahvaljujem) željama kolega a isto i ja želim njima i njihovim obiteljima! Uz, jednu, konstantnu želju- da se tokom ove godine družimo, srećemo i nadmećemo što više i češće! Živjeli mi!

Бранислав Никић је рекао...

Hvala svima na lepim željama, a mom dobrom drugaru i kolegi Miroslavu Cvetkoviću ulažem prigovor. Ja nisam GLOGOGAZDA (vlasnik glogovog kolca) iako VAM PIR preporučujem sa dobrom i raznovrsnom hranom sa puno BELOG LUKA! :)

Dragiša је рекао...

BLOG LUKA !

Miroslav Cvetković је рекао...

Ko radi (KUCA), taj i greŠi: BLOG - GLOG :)

Mirka је рекао...

Srećna i uspješna ova Nova godina kompletnoj ekipi!

Glog-blog, sličan slog!