17 септембар 2015


6 коментара:

IlijaO је рекао...

JA KUMI LANU!

Č. Jelić је рекао...

Početnu je ideju svakako trebalo doraditi kako bi rješenje bilo u skladu s jezičnim normama (ja lanuh; on/ona/ono lanu). Umjesto jaka trebalo se opredijeliti za neku od brojnih drugih mogućnosti (sokak, Barak, tonik, kajak, čičak...).

Бранислав Никић је рекао...

Da, bio sam koncentrisan na pripremu rebusa i uopšte nisam primetio ''faul''. E sada, da li ubaciti slovo H na sliku i zadržati ideju Gojka Mandića ili umesto jaka ubaciti npr. čičak i poboljšati osnovnu ideju.

Gojko је рекао...

OK...sve stoji,a mogao bi se u rješenju,na kraju,staviti i apostrof (...lanu')

Бранислав Никић је рекао...

Ubacio sam čičak na sliku umesto jaka i odlično se uklopio, a rešenje lepše zvuči, pa ću postaviti tu verziju umesto prve.

IlijaO је рекао...

ajd ''' da rješim:

ČIČA KUMI LANU ! otprilike ovako:

Dobra li si, kumo, bila
dok si pitu ti mesila,
malo, malo, pa me stigne
i bez germe će se digne!