11 септембар 2015


10 коментара:

IlijaO је рекао...

GENERA LAŽU KOVAČI NOVI (G(đ)enerala Žukova činovi)

Miroslav Cvetković је рекао...

Žukov je bio MARŠAL, a na slici je sa MARŠALSKIM epoletama.

IlijaO је рекао...

Dobro. To znam ali sam išao po ovome:"Georgij Konstantinovič Žukov (rus. Георгий Константинович Жуков, 2. prosinca 1894. - 18. lipnja 1974.), sovjetski general i zapovjednik."
Radimo dalje!

Бранислав Никић је рекао...

Nije ni general ni maršal nego...

Svetlana је рекао...

... admiral :)

IlijaO је рекао...

Koliko ja znam bio je Vice-admiral!

IlijaO је рекао...

Tako bar piše na sveznajućem:
" Georgy Zhukov (1896–1974), a Soviet military leader, vice admiral...".

Svetlana је рекао...

Ilija u pravu ste, on je bio vice admiral, ali pošto je ovo rebus, mislila sam da su na slici admiralske epolete, ali sad kada sam ih uporedila, vidim da je Miroslav bio u pravu.

Na ovim slikama se vidi razlika:

Maršal
Admiral flote

Izvini Branislave :D

IlijaO је рекао...

Ma sve je OK. Ne treba se za to izvinjavati, ovo je druženje i nitko od nas ne zna sve! Zato nas je više, pa netko nešto...
Nego...hajde da vidimo, a što to je Žukov pa da riješimo rebus!
pozz

Бранислав Никић је рекао...

Тек сада сам се укључио на блог, па видим да је било доста коментара. Ја сам направио грешку, јер сам по сећању (без провере) узео да је он адмирал. Сада видим да је он, у ствари, био вице-адмирал, али то може да спасе ребус, јер би онда решење било: Вице, Адмира лажу ковачи нови. Вице Вуков је био, ако млађе генерације незнају, хрватски певач. Овај ребус би био бољи као повратни, јер би у том случају поставка била идеална: чинови вице-адмирала Жукова. Изменићу га и поставити исправну фразу за решење.