16 јануар 2015


6 коментара:

Luka је рекао...

Nemaništa korisnijeg od rasola!
neman i štakori, snijeg, Odra. sola???
Ja zaključio da je ovo sola = solika, slana ili je to neka biljka, a možda je i nešto treće

Luka је рекао...

... a bzirom na moj mamurluk od sinoć, meni ovo rješenje skroz pristaje!

IlijaO је рекао...

U pravu si Luka, radi se o soli!Drugi naziv je slana! A rješenje je: NEMA NIŠTA....

Бранислав Никић је рекао...

Tačno. Ja sam pronašao ovakav opis na sajtu srpskijezik.com : sola - solja, solika - padavine, oborine u obliku sitnih snežnih kuglica, cigančići.

Slavko Bovan је рекао...

Rebus je u redu (i simpatičan je) ali slika ne valja. Na slici je tuča, grad ili krupa.

Grad (tuča) zvekne s nebesa.
Slana je nešto sasvim drugo. Slana je u stvari smrznuta rosa (slika se može naći na internetu)i ne može se prikazati ovim kuglicama od leda. Mi ranoranioci (posebno mi koji smo rođeni kraj rijeke) odlično znamo šta je slana u hladna zimska jutra, dok mraz štipa obraze i hladni sjeverac ledi kosti, a slana pršti pod nogama (Vidi se da pjesnik čuči u meni!)

Slavko Bovan је рекао...

Jedino ako je SOLA sinonim za grad (u šta sumnjam).