15 април 2014


5 коментара:

Željko Prvanov је рекао...

PELENA ZA TROLA
ZELENA PATROLA

Dejan Minić је рекао...

Ovaj sam ranije objavio kod Jovana. Interesantno je da sam tada prvo Banetu poslao tu ideju, on iz nekog razloga to nije objavio, pa sam ja to sam učinio.

Бранислав Никић је рекао...

Ne sećam se ovog rebusa, ali ga verovatno tada nisam objavio jer sam se pridržavao starih pravila za spunerističke rebuse. Po tim pravilima iz svake reči u postavci uzima se jedno slovo i menja mesto sa slovom iz druge reči. Sada su ta ''nepisana'' pravila malo fleksibilnija pa je rebus prošao.

Ilija Đurković је рекао...

Žao mi je što se ispostavilo da je ovo poznata ideja, nisam znao da je Dejan to već objavio.

Dejan Minić је рекао...

Nema veze.

Baza koju je Milan pokrenuo je lek za to (možda je i ova ideja tamo). Nažalost ona može da zaživi jedino ako SVI koji objavljuju rebuse na internetu ubacuju svoje ideje tamo. Ja sam u početku podržavao to i utrošio sam mnogo sati na popisivanje i ubacivanje svojih radova, možda i oko 800 mojih ideja je tamo. E, tada me je nerviralo kada neko objavi isti rad, a ne želi da pogleda spisak i proveri da li je taj rad objavljen. Takođe, većina je neubacivanje svojih ideja u bazu pravdala manjkom vremena i to nije zaživelo. Ubrzo sam i sam odustao i sada me ponavljanje ideja ne nervira.