10 децембар 2013


7 коментара:

Milan S. је рекао...

Podsetio me je na:

http://enigmatikatio.blogspot.com/2013/02/rebusanje-150.html

Pretpostavljam da nije isto rešenje :)

Dejan Minić је рекао...

Gde si, bre, Milane?

Au, vidi se da sam načisto izlapeo, a i duže vreme mi glava ne prima nove informacije (plus odustao od baze rebusa).

Bane, zameni ovaj rebus nekim mojim drugim.

Бранислав Никић је рекао...

Важи Дејане, само треба да ми пошаљеш неки други, потрошиле се залихе. :)

Dejan Minić је рекао...

Poslao sam ti juče dva komada, ali izgleda da ih nisi primio.

Lepo neko reče da si tvrd na potvrđivanje dobijenog mejla, pa je ovo dobra prilika da te malo iskritikujem:) Tako bi zaista znali da li si dobio ono što smo poslali, jer ove mašine ipak nisu savršene, mada smo skoro poverovali u to.

Бранислав Никић је рекао...

Ево замене за претходни ребус са решењем: КОЛИЗИЈА (коли зија), који је Милан већ објавио, а ја и Дејан га заборавили.

Dušan је рекао...

PIKASOVA SLIKA

Kontrolor је рекао...

Sreća da ovo više nije krivično delo!