27 јул 2013


10 коментара:

Бранислав Никић је рекао...

Mislim da sam našao rešenje: Karoserija (ka ro serija).
Nikad se ne bih setio da je na kraju grčko slovo ro, a do rešenja sam došao tako što sam isprobavao varijante: niz, red, kolona, serija.

Ilija Đurković је рекао...

Ovo može da bude novi rebus, ali nije rješenje ovoga, jer ovo nije slovo RO već TETA.

Belirac је рекао...

To nije grčko slovo ro, nego teta. Možda je rješenje nešto kao EKSTREMITETI (... stremi teti).

Belirac је рекао...

x1, x2, x3 ... xn je niz, a red bi bio x1 + x2 + x3 + ... + xn. Fehim je bio matematičar pa ne vjerujem da bi dozvolio brkanje termina.

Unknown је рекао...

Jovane, upravo sam Banetu poslao reagovanje na ovaj rebus sa rješenjem EKSTREMITETI (EK stremi teti), pa "ukrao" si mi rebus čovječe! :-)
Ovo "Ekstremiteti" je sasvim solidan slovni rebus, i ako nije poznat odranije (a nije zabilježen u knjizi V.Trivunca "1600 ideja u slovnim rebusima), treba da se računaš kao autor. Ja sam mejl Banetu poslao tek u 12.23 (nažalost). :)

Belirac је рекао...

Ako stvarno rebus EKSTREMITETI (EK stremi teti) nije dosad objavljen - a meni izgleda nekako poznat - onda možemo dijeliti autorstvo, a da li sam te ja pretekao za 8 minuta, stvarno nije važno.

Ilija Đurković је рекао...

To je najmanje bitno, bitno je da se lijepo družimo i zabavljamo!

Анониман је рекао...

Sad samo objasnite šta je to EK. Da li se ovaj niz naziva EK?

N. Petkovski је рекао...

A ja mislim da je rešenje: IDENTITETI (ide N-ti teti)

Ilija Đurković је рекао...

EK su proizvoljna slova koja bi bila prikazana sa strelicom usmjerenom ka slovu Teta.
Nikolino rješenje je tačno!