16 април 2013


9 коментара:

Slavko Bovan је рекао...

Šta je ovo, braćo moja mila?!
(ovo nije rješenje već moje čuđenje)

Анониман је рекао...

I Pero je zino od čuđenja!

Luka је рекао...

"A vista" ja prepoznajem slijedeće face:
1. Velimir Perasović
2. Anka Mrak-Taritaš
3. Damir Urban
4.
5.
6. Pero Kvrgić
7.
8.
9.
10. Neda Arnerić

pa dio rješenje izgleda ovako:
VELI MI RANKA DA MIR ...... PERO ...... NE DA!

Možda ovo nekome pomogne!

Dejan Minić је рекао...

Nije teško ljudi.

VELI MI RANKA DA MIRZA IMA NALIV-PERO, ALI DA GA BORI NE DA!

Dejan Minić је рекао...

Dakle, sve su imena ličnosti.

Velimir, Anka, Damir, Zaim, Ana, Liv, Pero, Alida, Gabor i Neda.

Hrabor od Čede, bravo!

Бранислав Никић је рекао...

Po meni je ovo rebus za antologiju. Uklopljeno je 10 imena poznatih ličnosti, a rešenje je sasvim lepa i normalna rečenica.
Čedomire, svaka čast! Možda bi bilo dobro da napišeš kako si uopšte došao na ovu ideju.

Unknown је рекао...

Svaka čast Čedomire! Ovo je prava foto-rebuščina (45 slova) a rješenje je sasvim pitka i tečna rečenica!
Zamjerke Luki što ne prepoznaje Anu Ivanović i Liv Tajler!

Luka је рекао...

Prihvaćam zamjerku! Ma, sve su to face koje sam negdje vidio, no stao sam mkood prepoznavanja Zaima. Na poslu nisma htio guglati.
Naravno pohvala i autoru super uratku.

Анониман је рекао...

<< Možda bi bilo dobro da napišeš kako si uopšte došao na ovu ideju.

Napisao bih da se mogu sjetiti. Ovaj je rebus, naime, nastao jako davno, a za premijeru dobrih stvari, očito, nikada nije kasno.

Č. Jelić