27 новембар 2012


6 коментара:

Анониман је рекао...

nas Mija nasmija
/rebus ima podužu bradu/

Бранислав Никић је рекао...

Dajte podatak ko je, kada i gde to objavio pa da dopišem.

Luka је рекао...

Obzirom na efektnost rješena, ne sumnjam da netko prije došao na istu ideju, Ja ga u svojoj arhivi nemam, no imam evidentirano nešto slično:

NAS MIJA NAZIVA! - nasmijana Z Iva (Majoli) (Ivra - Feniks 1999)

NAS MIJA NAPIJE! - nasmijana PI je (Pero - Izazo 1994)

Milan S. је рекао...

Ako igde postoji neka sistematična arhiva - kolika je da je - bilo bi dobro da se ujedini sa nedavno ustanovljenom "bazom objavljenih rebusa" (link desno).

Od ponuđenih varijanata ipak mi je ubedljivo najefektnija ova od Dinka Prašelja, pošto su dva pojma ukrštena u postavci i u rešenju - nešto slično pokušao sam i ja sa "alavom lavicom", ali tek sa polovičnim uspehom, pošto mi je ostalo slovo u postavci.

Quizmaster је рекао...

Ovo je bilo na starom konkursu "Kviza", na kome je pobedio rad Nikole Petkovskog POD NEBOM BEOGRADA (podne, bombe, ograda). Nemam sačuvan primerak časopisa sa rezultatima tog kola, tako da ne mogu reći ko je autor.

Jovan Nedić је рекао...

Možda je to "Kviz" broj 349. Moji su kompleti kod Nedjeljka Nedića pa ne mogu provjeriti.