20 јун 2012


5 коментара:

Dejan Minić је рекао...

Ovaj rebus je bio na forumu Enigma Cafe, a autor je Sofija Necin. Pritite li vi internet dešavanja?

Željko Prvanov је рекао...

Uredu je. Onda je moja varijanta rebus slogoskok.
Bo da Sta ni ja, Bo sta ni ja da

Milan S. је рекао...

Naravoučenije - ubacite svoj rebus u bazu rebusa pa vam se ovakve stvari neće dešavati (često) :)

Milan S. је рекао...

Zaboravih da prijavim dobar ANAGRAMNI rebus: Boda + Stanija = bostanijada :)

Бранислав Никић је рекао...

Ја се више не сећам ни ребуса објављених на мом блогу које сам углавном лично графички припремао, па није ни чудо да се нисам сетио овог који је објављен на Енигма Кафеу. Како год било, једно је сигурно, Жељко га је сам смислио, а сад што је неко то исто смислио и објавио раније на другом сајту, шта да се ради!