14 јун 2012

6. ТАКМИЧЕЊЕ У РЕШАВАЊУ РЕБУСА

Вечерас, са почетком у 20,00, почиње Шесто такмичење у решавању ребуса.

                                  Пропозиције су следеће:

- На такмичењу могу учествовати сви који то желе

- Има укупно 15 задатака и они ће бити постављени у три групе од по 5 ребуса у размаку од два минута. Почетак такмичења је у 20,00, а крај у 23,00 часова.

- Систем бодовања у потпуности зависи од броја пристиглих решења, наиме, за сваки ребус ћу прво утврдити колико такмичара га је решило, па ћу на основу тога одредити колико поена тај ребус вреди. Ребусе ћу прво рангирати по броју послатих решења, а онда ћу им доделити бодовну вредност крећући од 5 поена па навише, нпр. ребус број 13 решило је 11 такмичара и он добија 5 поена, ребус број 3 решило је исто 11 такмичара, па и он добија 5 поена, ребус број 9 решило је 9 такмичара и он добија 6 поена, ребус број 7 решило је 8 такмичара и он добија 7 поена ... Након одређивања бодовне вредности сваког ребуса, израчунаваћу колико је који такмичар освојио поена. 

- Решења се шаљу на мејл:
nikicb@ptt.rs или СМС поруком на телефон 064/39-44-650. Решења можете слати у групи или појединачно, а време ће вам се рачунати на основу задње послате поруке.

- У случају да два или више такмичара имају исти број поена, пресудиће брзина слања решења.


- Међу ребусима има и два ребуса испуштаљке. Они се решавају као и класични, само што се из поставке испусти (елиминише) једно слово, па се прочита решење

4 коментара:

ero је рекао...

Možda ne bi bilo loše da mi, potencijalni učesnici, apelujemo na kolege da se priključe.
Meni termin baš i ne odgovara, ali mislim da ću moći da malo rebusiram.
Hajde da nas bude makar 15!

Dejan Minić је рекао...

Biće nas u najboljem slučaju 10, kamo sreće da grešim. Učestvovaće, manje više, isti ljudi. Ja sam u poslednje vreme uglavnom sastavljao, pa se nadam da nisam zaboravio da rešavam rebuse:)

Apeluj, Slavko, kod ovih lenština i nesposobnjakovića iz saveza, ili recimo Dimovića, koji nikad nigde nije učestvovao (osim na svom blogu), a tamo očekuje maksimalno angažovanje svih ljudi itd. Izvini. Željko, ništa lično.

Анониман је рекао...

Ja apelovao, a slab odziv za podršku apelu.
Uz to sam imao i probleme sa internetom, pa je malo falilo da i ja zabilježim nula bodova.
S.B.

Kontrolor је рекао...

Ja sam zabeležio valjda malo više od 0 :) (pretpostavljam), a dobro sam i ovo uhvatio, jer sam posle 8 stigao preumoran, pa onda malo fudbal, malo večera i uz večeru :-/ itd. Mogao bi neko makar rešenja da postavi, pošto se Bane verovatno neće oglašavati noćas :(