16 јануар 2012

Поштовани посетиоци блога, ове недеље желим да Вам представим једног новог састављача ребуса, који ми се јавио прошле недеље и послао своје прве радове. Зове се Иван Дешић, из Петровца на Млави је и како сам каже почео је да саставља пре неких два месеца. Док ми не пошаље још неке податке о себи и своју слику, ово кратко представљање биће сасвим довољно. Само још да напоменем, да му идеје нису лоше, да их је лепо графички припремио и да се надам да ће му ово дати подстицај да нам се придружи и на даље активно учествује и као састављач и као решавач.

5 коментара:

Dejan Minić је рекао...

Nek si nam Ivane dobrodošao! Uvek su nam potrebne nove snage.

Simpatično, prvi deo ovog rebusa gore je bio kod mene na takmičenju pre dva dana.

Бранислав Никић је рекао...

... da, samo je Ivan našao bolju sliku.

Анониман је рекао...

Nove snage su uvijek dobrodošle!
Pohvale za Ivana.

Još jedan mladac se zainteresovao za rebuse, pa sam jutros imao konstruktivnu prepisku s njim. Sada čekam da se kolega (koji se kao anagramista već dokazao) odvaži i publikuje rebuse.
S. Bovan

Анониман је рекао...

Zbunjuju me ove inovacije u pisanju komentara, ali valjca će se čitaoci snaći.
S.B.

Quizmaster је рекао...

Ako mogu da primetim, date ideje su znatno iznad nivoa koji je uobičajen kod novajlija. Odličan početak za Ivana.