24 новембар 2011

Evo i rezultata jučerašnjeg takmičenja u rešavanju rebusa na forumu Enigma kafea.

Pobednik takmičenja u rešavanju rebusa je Slavko Bovan, koji je iz dva cuga uspeo da reši svih 16 rebusa. Bravo!

U pripremi rebusa bilo je nekih grešaka, ali takmičari su se ipak snašli i poslali tačna rešenja. Naravno, rešavačima upućujem izvinjenje, a meni ostaje pouka da sledeći put pažljivije proverim to što spremam. Verujem da je ipak bilo vrlo zanimljivo i da ste zadovoljni radovima koje smo pripremili Čedomir Jelić i ja.

1. Slavko Bovan 13,5 (11 + 2,5)
2. Milan Sečujski 13,5 (13 + 0,5)
3. Dejan Minić 12 (9 + 3)
4. Ivan Andonov 9,5 (7 + 2,5)
5. Branislav Nikić 8,5 (6 + 2,5)
6. Milosav Marjanović 7 (6 + 1)
7. Sanda Reić Tomaš 7 (4 + 3)
8. Svetislav Cvetković 4,5 (4 + 0,5)
9. Nebojša Jevtović 3 (1 + 2)

REŠENJA REBUSA:

1. KARA JANKA RAJAN (Karajan, Karajan)
2. NATO PUN IZGREDA (na topu niz greda)
3. DOBISTE NEKI PAR (do biste ne kipar)
4. UZIMA MATI NAMAZE (uz imama Tina Maze)
5. MOJA VELIKA NADA (Moja veli: "Kanada")
6. SREBRENICA (s re Brenica)
7. DOBRE STAJE FARMER IMA (do bresta je far, Merima)
8. STUDEN TISU OKOVALA (studenti su oko Vala)
9. U GORI ME ČEKAJ, DANKA (ugori, meče, kajdanka)
10. OPASAN IRANAC (opasani ranac)
11. VODE ČAKOVCA (vo, dečak, ovca)
12. SVE ĆE NARODU PRIPASTI (sveće na Rodu pri pasti)
13. RADIVOJ VODI NAPADAČA (Rad i Vojvodina, pa Dača)
14. TIM ANKETARA (Timan, Ket, ara)
15. PARA DAJ, ZLATICE, NJIMA (paradajz latice "NJ" ima)
16. RADI ČIZME ĐURO DAJE (radič između roda je)

Нема коментара: