29 новембар 2011


11 коментара:

Анониман је рекао...

Ovde imamo: KO SE BOJI .....NE

E sad može biti da je ova "NE" GORDA, ali i VEDRA, ali biće da je nešto treće.

Nikola Petkovski

Бранислав Никић је рекао...

Tako je Nikola, nešto je treće!

Анониман је рекао...

Ma može i DRAGA i SLAĐA ..., ali tu mora da je nešto suptilnije, a izgleda niko još nije pronašao to pravo.
Da nije možda TAMNINE?

Nikola Petkovski

Dejan Minić је рекао...

KO SE BOJI NEUROZE? ( kose boji NE u roze )

Milan S. је рекао...

Tačno - a taman sam pomislio da će biti potrebno žensko oko da uoči koliko je blesavu boju odabrala... :)

Анониман је рекао...

E ovo je valjda tačno. Nije mi palo na pamet da ono NE metnem napred, uvek sam ga stavljao na kraju (a bilo mi je logično da reč završava sa tim NE). Dejan je ipak bio više promućuran. Ja sam bio više ĆURAN nego PROMU :) :) :)

Nikola Petkovski

ero је рекао...

Tako, brate!

Nemojte da sve pada na moja nejaka pleća :))))))

Анониман је рекао...

He-he, burazeru. Pa tu smo mi ostali da rasteretimo tvoja slabašna leđa. Samo ti uživaj, mi smo složna braća u svemu i svačemu!

Nikola Petkovski

Miroslav је рекао...

Trebalo je uzeti neku nepoznatu žensku, a ne nepotrebno otežavati rešavačima posao sa ovom RAPUNZEL (Zlatokosom)!

Milan S. је рекао...
Аутор је уклонио коментар.
Milan S. је рекао...

Prvo, Rapunzel je Rapunzel, a Zlatokosa je Goldilocks. A drugo, kosu sam joj značajno skratio u odnosu na originalnu sliku gde je duga par metara (što je karakteristično za Rapunzel!), tako da smatram da sam učinio sve što je potrebno da sugerišem rešavačima da na slici NIJE Rapunzel. I na kraju, reč "kose" u množini ipak sugeriše određenu dužinu, tako da bi čak i rebus sa originalnom Rapunzel bio na mestu.

Ko želi, može pogledati originalnu sliku na sledećem linku:

http://www.google.com/imgres?imgurl=http://www.adisney.com/personajes/enredados/img/rapunzel-3.png&imgrefurl=http://www.adisney.com/personajes/enredados/&usg=__w8XebwX5nkgZSkxWraG1GI5xr3k=&h=480&w=392&sz=216&hl=en&start=2&zoom=1&tbnid=OsHxhDBX9coP2M:&tbnh=129&tbnw=105&ei=-SvaTvn6I8nSsgb6-rDuBQ&prev=/search%3Fq%3Drapunzel%26hl%3Den%26sa%3DX%26biw%3D1548%26bih%3D635%26tbs%3Dsimg:CAESEglXFTNiV_13UxyH1RnDVwJXxAQ%26tbm%3Disch&itbs=1)