19 октобар 2011


11 коментара:

Анониман је рекао...

? d_ l_ j_ j_ _ _ _ d_ _ _ _ _?

Анониман је рекао...

:)))
p_ v_ _ _ _ _

Željko Prvanov је рекао...

DA VIDIMO DA LI JE JAPAN DALEKO

Dusan је рекао...

Мало сте се одмарали од састављања ребуса, па је време да се поново ангажујете. Тема за наредне две недеље су Кина и Јапан. Било шта везано за ове две источњачке земље искористите у поставци ребуса (не у решењу) и пошаљите на мој мејл nikicb@ptt.rs

ERO,u zagradi Bane lijepo naveo!!!

Dusan је рекао...

PA I ON ZABORAVIO!!!

ero је рекао...

PANDA je veza sa Kinom!

Dusan је рекао...

JAPAN I KINA ( NE U RESENJU )

ero је рекао...

A da skinemo ova slova JA, pa da bude
Da vidimo da li je Pan daleko?

To bi se uklopilo u propisane norme. :)

Dusan је рекао...

ERO KAKO SI URADIO ZADATKE II KOLA ?

Dusan је рекао...

CESTITKE ZA ODLICNO POSTAVLJENU BARBIKU I KENA !

ero је рекао...

Dušane, jutros vidim poruke, a u međuvremenu su objavljeni rezultati, pa znaš kako sam uradio. Imao sam nekih tehničkih problema, ali nekako sam se izborio.

I meni se rebus sa Kenom i Barbikom dopada.