LIGA REŠAVAČA 2010.
Poštovani ljubitelji enigmatike, od 1. do 28. decembra očekuje nas sjajno takmičenje, Liga rešavača 2010, na kome će biti čak 140 zadataka za rešavanje (svako veče pet). Verujemo da će svima koji vole da rešavaju zagonetke ovo predstavljati praznik enigmatike.
Domaćini Lige rešavača 2010 biće:
1. kolo (od 1. do 7. decembra) - Nikola Živanović - blog Logika - http://logika-nikola.blogspot.com/
2. kolo (od 8. do 14. decembra) - Branislav Nikić - blog Rebusi - http://rebusi.blogspot.com/
3. kolo (od 15. do 21. decembra) - Zoran Radisavljević - forum Enigma kafe - http://www.voy.com/96502/
Domaćini Lige rešavača 2010 biće:
1. kolo (od 1. do 7. decembra) - Nikola Živanović - blog Logika - http://logika-nikola.blogspot.com/
2. kolo (od 8. do 14. decembra) - Branislav Nikić - blog Rebusi - http://rebusi.blogspot.com/
3. kolo (od 15. do 21. decembra) - Zoran Radisavljević - forum Enigma kafe - http://www.voy.com/96502/
4. kolo (od 22. do 28. decembra) - Marko Obradović, uz pomoć Miroslava Cvetkovića - mesto objavljivanja zadataka po dogovoru
Većina zadataka biće iz grupe klasične enigmatike (anagrami, rebusi, magični likovi, male ukrštenice, palindromi, indirekti, stihovne zagonetke, itd). Može se dogoditi da bude i poneki logički problem, ali to će biti zadaci koje objektivno mogu da reše i oni kojima takav tip zadataka nije specijalnost.
VREME ODRŽAVANJA TAKMIČENJA:
- Prvih pet dana svaki domaćin postavljaće zadatke u 20:00, a rešenja će se primati do 8:00 ujutro
- Pretposlednje i poslednje veče vreme za rešavanje biće skraćeno, od 20:00 do 24:00
NAČIN SLANJA REŠENJA:
U svakoj rundi rešenja se moraju slati odjednom, na mejl domaćina kola. Naknadne ispravke i dopune se ne uvažavaju. Vodite računa šta upisujete, jer se slovne greške neće tolerisati, makar bilo očigledno da je taj zadatak rešen! Maksimalno dozvoljeno kašnjenje u svakoj rundi biće pet minuta, s tim što svaki će za svaki minut kašnjenja rešavačima biti oduzeto pola poena.
BODOVANJE PO KOLIMA:
- Svako kolo sastoji se od sedam takmičarskih rundi. U prvih pet rundi četiri zadatka vredeće jedan poen, a onaj preostali (koji je prema mišljenju sastavljača najteži) - dva poena. Rešavači koji ispravno reše svih pet zadataka u tim rundama dobijaju bonus od dva poena.
- U pretposlednjoj i poslednjoj rundi biće tri zadatka od jednog poena i dva zadatka od dva poena. Bonus za takmičare koji reše sve zadatke povećava se na tri poena.
- Postoje i brzinski bonusi. U prvih šest rundi on iznosi jedan poen za rešavača koji je najbrži, dok će u poslednjoj rundi taj bonus za najbržeg rešavača vredeti četiri poena.
Po ovim pravilima, u svakom kolu može se osvojiti maksimalno 70 poena. Za konačni plasman u svakom kolu gleda se ukupan broj osvojenih poena, a u slučaju istog broja poena bitan je učinak u poslednjoj rundi (najpre broj osvojenih poena, a ukoliko je i to isto - vreme kad su poslata rešenja).
BODOVANJE ZA GENERALNI PLASMAN
- Za generalni plasman u svakom kolu bodove će dobijati 15 najuspešnijih rešavača (30-24-18-15-12-10-9-8-7-6-5-4-3-2-1). Svakom takmičaru gledaće se tri najbolja rezultata, a u slučaju da u konačnom plasmanu bude deobe mesta prednost imaju oni sa većim brojem prvih mesta, drugih mesta, itd. Ako i to bude jednako, drugi dodatni kriterijum biće ukupan broj poena koji su rešavači osvojili za zadatke tokom svoja tri najuspešnija kola.
Organizator takmičenja, Savez zagonetača Srbije, za najuspešnije rešavače obezbedio je pehar, medalje, diplome i robne nagrade.
ŽELIMO VAM PRIJATNU ZABAVU I DOBRO DOŠLI NA TAKMIČENJE!
Većina zadataka biće iz grupe klasične enigmatike (anagrami, rebusi, magični likovi, male ukrštenice, palindromi, indirekti, stihovne zagonetke, itd). Može se dogoditi da bude i poneki logički problem, ali to će biti zadaci koje objektivno mogu da reše i oni kojima takav tip zadataka nije specijalnost.
VREME ODRŽAVANJA TAKMIČENJA:
- Prvih pet dana svaki domaćin postavljaće zadatke u 20:00, a rešenja će se primati do 8:00 ujutro
- Pretposlednje i poslednje veče vreme za rešavanje biće skraćeno, od 20:00 do 24:00
NAČIN SLANJA REŠENJA:
U svakoj rundi rešenja se moraju slati odjednom, na mejl domaćina kola. Naknadne ispravke i dopune se ne uvažavaju. Vodite računa šta upisujete, jer se slovne greške neće tolerisati, makar bilo očigledno da je taj zadatak rešen! Maksimalno dozvoljeno kašnjenje u svakoj rundi biće pet minuta, s tim što svaki će za svaki minut kašnjenja rešavačima biti oduzeto pola poena.
BODOVANJE PO KOLIMA:
- Svako kolo sastoji se od sedam takmičarskih rundi. U prvih pet rundi četiri zadatka vredeće jedan poen, a onaj preostali (koji je prema mišljenju sastavljača najteži) - dva poena. Rešavači koji ispravno reše svih pet zadataka u tim rundama dobijaju bonus od dva poena.
- U pretposlednjoj i poslednjoj rundi biće tri zadatka od jednog poena i dva zadatka od dva poena. Bonus za takmičare koji reše sve zadatke povećava se na tri poena.
- Postoje i brzinski bonusi. U prvih šest rundi on iznosi jedan poen za rešavača koji je najbrži, dok će u poslednjoj rundi taj bonus za najbržeg rešavača vredeti četiri poena.
Po ovim pravilima, u svakom kolu može se osvojiti maksimalno 70 poena. Za konačni plasman u svakom kolu gleda se ukupan broj osvojenih poena, a u slučaju istog broja poena bitan je učinak u poslednjoj rundi (najpre broj osvojenih poena, a ukoliko je i to isto - vreme kad su poslata rešenja).
BODOVANJE ZA GENERALNI PLASMAN
- Za generalni plasman u svakom kolu bodove će dobijati 15 najuspešnijih rešavača (30-24-18-15-12-10-9-8-7-6-5-4-3-2-1). Svakom takmičaru gledaće se tri najbolja rezultata, a u slučaju da u konačnom plasmanu bude deobe mesta prednost imaju oni sa većim brojem prvih mesta, drugih mesta, itd. Ako i to bude jednako, drugi dodatni kriterijum biće ukupan broj poena koji su rešavači osvojili za zadatke tokom svoja tri najuspešnija kola.
Organizator takmičenja, Savez zagonetača Srbije, za najuspešnije rešavače obezbedio je pehar, medalje, diplome i robne nagrade.
ŽELIMO VAM PRIJATNU ZABAVU I DOBRO DOŠLI NA TAKMIČENJE!
Нема коментара:
Постави коментар