02 септембар 2010

3. Takmičenje u rešavanju rebusa povodom 30 godina mog enigmatskog stvaralaštva i povodom godinu dana rada bloga, počinje u četvrtak 02.09.2010 u 20,00 časova i završava se u 21,00. Biće postavljeno 15 rebusa podeljenih u tri grupe. U prvoj grupi biće najteži rebusi i za rešenje svakog od njih osvojićete 10 poena. U drugoj grupi su rebusi za čije rešenje možete osvojiti 7 poena, a u trećoj grupi su rebusi koji donose 5 poena. U slučaju da dva ili više takmičara imaju isti broj poena, odlučiće brzina slanja odgovora. Rešenja se mogu slati pojedinačno ili zajedno, a vreme se računa na osnovu zadnjeg pristiglog mejla (ili SMS poruke). U slučaju da otkrijete neko drugo rešenje, a ne ono koje sam ja zamislio i ako se uklapa u zadatu frazu, osvojićete za 1 poen manji broj bodova nego što je predviđeno u tom zadatku. Za sve koji budu učestvovali i rešili najmanje 3 rebusa predviđene su nagrade, a takmičari će po redosledu plasmana sami birati koju nagradu žele. Potrebno je samo da nakon slanja zadnjeg mejla (ili SMS poruke) pošaljete i podatke sa vašim imenom i prezimenom, tačnom adresom i navedete 3-4 nagrade koje bi ste želeli da dobijete. Evo i spiska nagrada: 

1. tri CD-a (Matica Srpska, Vujaklija, Vuk Karadžić-Larousse)
2. tri CD-a (Srbija u doba Nemanjića, Sveto Pismo, Istorija Srba)
3. tri DVD-a (15-18 DivX filmova raznih žanrova)
4. DVD (enciklopedija Britannica 2005, Encarta 2004, Wallpapers Nature)
5. dva CD-a (Alan Ford, Marti Misterija)
6. DVD original (Tajna egipatske izgubljene kraljice - dokumentarni)
7. dve čokolade
8. dve kese bombona
9. pet hemijskih olovki
10. podloga za miša
11. telefonski imenik u kožnom povezu (dimenz. 16x16)

Pravo učestvovanja imaju svi koji to žele, a rešenja se šalju na mejl:  nikicb@ptt.rs

8 коментара:

Анониман је рекао...

Kasniš!!!

Анониман је рекао...

Kasni, kasni...

Luka је рекао...

(Citroenov) Ami Z, A (snježana) Petika, P uška!

Анониман је рекао...

Ako ne počne za minut JA sam pobednik. 3:0 za mene par forfe!!!

N. Petkovski

Анониман је рекао...

Ja odoh. Imam posla. Navratiću opet kasnije. Srećno svima. S. Bovan

Анониман је рекао...

Dakle, JA sam pobednik!!! Hvala svima na čestitkama povod ovog mog maestralnog uspeha :) :)

N. Petkovski

Luka је рекао...

NE, BA!

Pozdrav

Bane

Анониман је рекао...

Budite pobednici!
Pustite choveka da postavi rebuse.
petpar55