17 март 2010

6 коментара:

ŽELJKO PRVANOV је рекао...

IMA "T" CURA
MATURICA

Luka је рекао...

UTOPIZAM (ima T pozu)

Бранислав Никић је рекао...

Браво за решења која су пронашли Жељко и Лука, али то није оно што сам и ја замислио. Треба само обратити пажњу на оно што је иза ове лепотице и тако открити поставку, а решење има директне везе са самом сликом.

Dejan Minić је рекао...

EROTIZAM (IZA T MORE )

Quizmaster је рекао...

Meni ono što su napisali Luka i Željko nisu logične postavke, te ih ne bih priznao za rešenje.

Luka је рекао...

U pravu si da moja i Željkova postava nije logična, a što je najinteresantnije, imao sam pravu postavku, no neznam kako nisam u njoj uočio eortizam. Bravo Dejane.

Ove sličice su me inspirirale, tako da sam s malim izmjenama Vam pridodao nova rješenja. Bane je riješio 404 i 406, a ako se želite ovaj vikend raditi, vratite se na zadatke 401, 402, 403 i 405, no najviše sam zadovoljam sa rebusom 400. obzirom da je i moje rješenje bez slova, kao i original. Ugodna zabava.