26 март 2010

11 коментара:

Luka је рекао...

PEVA CIGO FATI!

Dejan Minić је рекао...

Ovaj moj rebus ima nedostatak. Zoran mi je to predočio pre par dana, ja sam bio negde svestan toga, ali sam prevideo činjenicu da je najlogičnije da veznik "i" bude ispred poslednjeg pojma. Ovde se nalazi između prvog i drugog.
Luka, nije ovo tačno rešenje.

Бранислав Никић је рекао...

Ја сам зато и спојио прве две слике, а трећу раздвојио, па онда све добија своју логику.
Лука је иначе погрешио код три слова (назив птице у средини).

Luka је рекао...

Priznajem, pticu nisam prepoznao, no rješenje mi je izgledalo zgodno. Međutim, ako umjesto ptice stavimo ribu GOF, imamo novi rebus, odnosno uvažavajući da veznik I treba biti između dva posljednja pojma, imamo povratni rebus.

Milosav је рекао...

pevac i gak ati - PEVA CIGA KATI

ero је рекао...

PEVA CIGA KATI

ero је рекао...

Ko prije gaku, njegovo rješenje :)

Анониман је рекао...

a da se doda još jedna sličica atova pa da imamo:
PEVA CIGA KATI SATIMA
Nikola M.

Dejan Minić је рекао...

Sad vidim da je i ovaj rebus mogao da se napravi samo od ptica. PEVA CIGA, KARA . Kara ( draga ) italijansko ime.

Luka је рекао...

Bravo Milosave i Slavko! Bane me "zaveo" s podatkom o tri slova, a radilo se o jednom slovu od tri crte. Šalim se! Ipak tu dalje više nisam imao ideje.

Luka је рекао...

PS: objavljena moja rješenja rebusa: 401 i 400