08 јул 2009

Било је крајње време да се и ја појавим на интернету са својим блогом, а како сам међу енигматама познат као љубитељ ребуса (и састављач) било је логично да блог назовем њиховим именом. На овом месту ћу повремено објављивати ребусе, нове или старе, а њихова решења ћу објављивати крајем недеље. Ако ми то време буде дозвољавало, покушаћу да с времена на време направим и неко такмичење у састављању или решавању ребуса, али о том потом. Сви који буду заинтересовани да им се њихови ребуси објаве на овом блогу, могу да ми пошаљу своје радове, а ја ћу их објавити потписане њиховим именом (или псеудонимом).

Бранислав Никић

2 коментара:

Quizmaster је рекао...

Odlično, Bane, baš lepo mesto za razmenu novih ideja i za arhiviranje nekih već poznatih rebusa. Verujem da će ovo biti značajan doprinos rebusologiji.

Milos је рекао...

Pozdrav Nikiću (i rebusima). Slavko.